89-604 Chojnice;  ul. Koscierska 11;   tel./fax (052)397 30 72;  e-mail: sekretariat @ technikum1chojnice.pl

top

Plan dojazdu

ARCHIWUM

Home Aktualności Zdobywamy Karkonosze !!!
Zdobywamy Karkonosze !!!

Koniec roku szkolnego to dobry czas na zasłużony wypoczynek  oraz nagrodę za cały rok efektywnej pracy. A zatem ….  Uczniowie czterech klas pierwszych relaksowali się w urokliwych Karkonoszach. Program stworzyliśmy bardzo bogaty i wypoczynek miał zdecydowanie aktywny charakter. Rozpoczęliśmy od wizyty we wrocławskim Afrykanarium, a następne dwa dni to górskie wspinaczki: zdobyliśmy Śnieżkę (najwyższy szczyt Karkonoszy), Szrenicę oraz jeden szczyt po czeskiej stronie. Przeszliśmy około 40 km,

więcej info poniżej,

galeria - kliknij zdjęcie

niejednokrotnie ostro w górę, ale piękne widoki i dojście do zaplanowanego celu rekompensowało nasze zmęczenie. Po powrocie z górskich wędrówek były jeszcze siły na spacer po Karpaczu i wieczorną integrację. W drodze powrotnej zwiedzaliśmy podziemne korytarze Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego, które są pozostałością stacjonujących tam wojsk niemieckich z okresu II wojny światowej. Planujemy już kolejną wycieczkę ale póki co wakacje a potem solidna nauka.

Branżowa Szkoła II

Szkoła Policealna

CKZ-młodociani

bottom
top

(c) 2009 ZSP nr 1  Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: Joomla Theme, ftp manager. Valid XHTML and CSS.